1. PREKIŲ PRISTATYMAS
1.1. Užsakydamas prekes, Pirkėjas gali pasirinkti vieną iš prekių pateikimo būdų:
Pristatymo būdai:
1.1.1. Pristatymas per „Venipak“ kurjerių tarnybą.
1.1.2. Pristatymas į „OMNIVA“ ir „Venipak“ paštomatus.
1.1.3. Atsiėmimas „CraftShop“ fizinėje parduotuvėje adresu Savanorių pr. 193, Vilniuje.
1.2. Pristatymo terminai ir sąlygos:
1.2.1. Pristatymo laikas: 1–5 darbo dienos.
1.2.2. Pristatymo kaina priklauso nuo pasirinkto būdo.
1.2.3. Pardavėjas neatsako už kurjerio vėlavimą.
1.3. Pristatymo per kurjerį sąlygos:
1.3.1. Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu ir atvežamos iki gyvenamosios vietos durų. Prekių iškrovimo ir užnešimo paslaugos į pristatymo kainą neįtrauktos.
1.3.2. Pirkėjas privalo nurodyti tikslią pristatymo vietą. Prekes priima užsakymą pateikęs asmuo, pateikęs asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Jei užsakymas suformuotas kito asmens vardu, jis privalo būti įgaliotas prekei atsiimti.
1.3.3. Jei pasirinktas atsiskaitymas grynaisiais, prekių pristatymo metu būtina turėti tikslią sumą. Neturint tikslios sumos, kurjeris gali atsisakyti perduoti prekę. Pakartotinis pristatymas apmokestinamas kaip ir pirmasis.
1.4. Pristatymo į paštomatus sąlygos:
1.4.1. Paštomatuose siunčiamos siuntos maksimalus svoris – 30 kg. Maksimalūs matmenys Omniva paštomatuose – 39 x 38 x 64 cm. Maksimalūs matmenys Venipak paštomatuose – 39,5 x 41 x 61 cm.
1.4.2. Siuntos paštomatuose turi būti atsiimtos per 5 darbo dienas nuo pranešimo gavimo SMS žinute.
1.5. Prekių atsiėmimas fizinėje parduotuvėje:
1.5.1. Prekes būtina atsiimti per 3 darbo dienas nuo Pardavėjo pranešimo el. paštu, kad jos paruoštos atsiėmimui.
1.5.2. Prekę atsiima užsakymą pateikęs asmuo arba jo įgaliotas asmuo, pateikęs asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.
1.6. Kitos pristatymo sąlygos:
1.6.1. Pardavėjo nurodomi terminai yra preliminarūs ir gali keistis dėl tiekimo trikdžių. Apie užsakytų prekių trūkumą Pirkėjas informuojamas.
1.6.2. Pardavėjas nėra atsakingas už pristatymo vėlavimą dėl nenumatytų aplinkybių.
1.6.3. Prekės pristatomos visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje, išskyrus Kuršių Neriją.
1.7. Prekių neatsiėmimo ar neįteikimo sąlygos:
1.7.1. Jei prekės neatsiimamos arba nepavyksta jų įteikti, o Pirkėjas buvo sumokėjęs iš anksto, Pardavėjas susisiekia su Pirkėju dėl naujų pristatymo sąlygų.
1.7.2. Jei Pirkėjas nesutaria dėl naujo pristatymo ir neatsiima prekių, užsakymas anuliuojamas, atskaičius pristatymo ir administracines išlaidas.
1.8. Prekių priėmimo momentu:
1.8.1. Pirkėjas privalo patikrinti siuntos pakuotę ir prekių būklę. Radus pažeidimų ar neatitikimų, siuntos nepriimti ir užpildyti siuntų patikrinimo aktą su kurjeriu.
1.8.2. Pretenzijas dėl prekių pažeidimų galima teikti ne vėliau kaip per 24 valandas nuo prekių gavimo.
1.8.3. Pasirašius prekių priėmimo-perdavimo dokumentą, laikoma, kad prekės buvo perduotos be defektų.